Het begon in een ijskoude flat in Zuid-Londen.
Begin 2010 vulde Richard, net als iedereen die worstelde met de koude Londense winters, zijn traditioneel vierkante warmwaterkruik om zich te verlossen van zijn kippenvel. Geërgerd omdat hij constant zijn fles over zijn lichaam moest blijven bewegen om helemaal warm te worden, dacht hij bij zichzelf: Waarom maken ze deze dingen in hemelsnaam niet langer?
Om een
Hoe lang zou het kunnen zijn?
De missie was om een
Laten we de beste rubberbomen ter wereld vinden!
In ons streven om een
De zoektocht naar mooi
Veel huishoudens hebben een warmwaterkruik; de markt staat er vol mee, maar we wilden dat onze YUYU-fles extra speciaal en luxueus zou zijn.
Een product dat niet alleen revolutionair was in lengte, maar ook in de manier waarop het werd geproduceerd. De YUYU, gericht op high-end winkels, werd niet gelanceerd als een massaproduct.
De hoezen zijn verkrijgbaar in een verscheidenheid aan stoffen, variërend van kasjmier uit Binnen-Mongolië, Liberty Prints en Japanse katoen, luxe fleece, Belgisch linnen en prachtige tartanontwerpen van de toonaangevende tartanproductie ter wereld.
Laten we het revolutionair maken!
Omdat de lange en flexibele fles zich al om je heen wikkelt, maakt de toegevoegde riem hem behoorlijk revolutionair.
Populaire manieren om het te dragen zijn onder meer het vastbinden van de fles om de taille om de buik en onderrug te richten, en over de nek of schouder en bovenrug. Je kunt niet alleen met de fles door het huis bewegen, maar dankzij de riem kun je hem ook mee naar buiten nemen en misschien lekker onder een jas dragen.
De YUYU-fles (“Yu”, niet alleen de achternaam van Richard maar betekent ook “heet water” in het Japans) werd voor het eerst aan de wereld geïntroduceerd in Harrods in Knightsbridge, Londen, in 2012. Het bereikte de lijst van 20 best verkochte producten van dit prestigieuze warenhuis, slechts 14 weken na de lancering. Sindsdien is YUYU uitgegroeid van een bedrijf dat wordt gerund vanuit een woonkamer in Wimbledon, waar vrienden en familie elke YUYU-fles zelf met de hand inpakten, tot de leverancier van een internationaal geliefd artikel en symbool van warmte.
Momenteel wordt de YUYU-fles gevonden in warenhuizen, koninklijke huishoudens, gezondheids- en welzijnswinkels, luxe hotels, spa’s, tuincentra, interieurstudio’s en fitnesscentra over de hele wereld.
Het belangrijkste van alles is dat de YUYU-familie is uitgegroeid tot een mooie en zorgzame gemeenschap van allerlei soorten mensen die voor zichzelf en hun naasten zorgen. Kan er tenslotte een groter geschenk zijn voor jezelf of een geliefde dan het geschenk van warmte en troost?
Toont alle 16 resultaten